donderdag 8 december 2011

Die bewuste midweek vergde nog al wat van onze creativiteit .


Hier hangen producten van die dagen op de gordijnen , dan kreeg je daar een praatje over.

Je kon de gegeven vormen gebruiken , maar je mocht ook eigen vormen onderhanden nemen.

Ik dacht , ik ga gewoon een proeflapje maken , en dat is hier rechts te zien .

 Je legde onder de grote lap een andere kleur stof , bovenop appliceerde je , met je naaimachine ,  een vorm en knipte daarna de stof aan de binnenkant van de vorm  weg !




Thuisgekomen , dan is het : * maar wat doe ik er verder mee  ? *

Het proeflapje werd bevorderd tot een theemuts !

Wie heeft dit ???

1 opmerking:

  1. Het is wel een mooie techniek.....
    Maar mijn applicatie cordon ziet er niet zo mooi uit; dan erger ik eraan...
    Dus heb ik het eens met band gedaan en dat beviel me beter of bij het maken van fiber mail kaarten de rand met woldraad weg werken....!!

    Ik maak kleine proefjes en gebruikt ze later om kaarten van te maken...
    Leuk toch weer een techniek geleerd..!

    Carla

    BeantwoordenVerwijderen