zaterdag 3 augustus 2013

Quiltwinkel Marina in Den Dolder .

Ben je daar al eens geweest? Voor mijn gevoel moet je je best doen om daar iets
niet te kunnen kopen op quilt-gebied en op brei-gebied !
Ze heeft natuurlijk een site  (op mijn blog te vinden ) of je doet je best op Google.
Daar vind je  nu al haar programma aan workshops voor het herfstseizoen . Die zijn goed ,gezellig en duidelijk .
Ook Ineke Vaillant is dan weer actief en dat is ook heel leuk en goed en alles wat je graag ondervindt van een workshop-leidster ,warm aanbevoelen zo je merkt.
Ik zelf hoop begin sept. naar Texel te gaan voor een midweek (" Quilter's Home")
Ik weet al waar ik me op ga gooien ! Visjes! En dan verwerken tot een hoes over de naaimachine . Want die staat de hele winter bij ons in de kamer !


 
Je krijgt van haar al ver vooruit waar je uit kunt kiezen om in die midweek te gaan doen .
Heb je zelf een wens om eens een keer te willen maken ? Bel haar , mail haar , lucht je hart  en er wordt aan je wens meegedacht en meegewerkt!
Deze quilt hangt in de winkel van Marina. En ze heeft meer hangen of ergens liggen !
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten