dinsdag 26 juli 2011

Beloofd en gezocht , maar wel iets anders gevonden ......... .

Een duidelijker foto van een cratie van Ans Schipper vond ik niet bij mijn computer foto's.
Ze zullen bij mijn dia verzameling zitten !


Deze hing op de Grote Tentoonstelling , (Deventer?)  gemaakt door Henk van Kooten . 
Ans en Henk hebben in de jaren '90 vaak samen iets moois gemaakt . 
Maar  werken  nu dus ieder apart .
 Ik heb ze ooit leren kennen tijdens een midweek van het Quiltersgilde op Den Alerdinck .
Daar heeft Henk mij ( ik was nèt begonnen met deze heerlijke hobby ) Attick Window geleerd !
Als we elkaar op een tentoonstelling ontmoeten dan hebben we altijd even een kort praatje !
De één is kunstenaar geworden , de ander huis-tuin- en keuken - quiltster !
Maar hij is wel mooi zichzelf gebleven !


Dit is dus een detail van bovenstaande foto . Hij werkt alles tot in de puntjes af .
Ja ik ben een enorme fan van hem !
Het zijn stuk voor stuk juweeltjes die hij gemaakt heeft .

1 opmerking:

  1. Op de overzichtstentoonstelling van het werk van Ans Schipper die tot 14 augustus 2011 (zie verderop) in Woudrichem te zien is vindt u 41 (!) creaties van haar bij elkaar. Zoekt u foto's, dan is er de catalogus (88 paginas) die ook los te bestellen is. De tentoonstelling is nog te zien t/m 14 augustus, steeds op donderdag, vrijdag en zaterag van 11 tot 17 uur en op zondag van 12 too 17 uur. Entree E 3,50 Voor alle inlichtingen: www.scheringeninslag.com of 0183-309703.
    Vriendelijke groete
    Jop Duyvendak
    Schering & Inslag
    Quiltspeciaalzaak & Restaurant
    Hoogstraat 17
    4285 AE Woudrichem

    BeantwoordenVerwijderen