maandag 4 juli 2011

VERVOLG M & M CLUB

In Houten legde Agnes Mijnhout uit hoe je de nieuwe mal Storm At Sea kunt gebruiken.
Alles in een gezellige sfeer met nog andere 5 dames.
Stap voor Stap met voorbeelden en hoe je het moet snijden.
Als Lid krijg je het patroon met een Nederlandse beschrijving
en kan je de Mal erbij kopen.

Zelf wilde ik de Hexagon Mal met de vorige keer
uitgegeven patroon Interlocking Hexagon.
Ben natuurlijk een liefhebber van de HEXA.
Zelf werk ik meer met cm..
Maar bij de mallen van Marti Michell
gebruik je bij het naaien alleen de inch voet.
Er worden eerst repen gesneden en bij het snijden
met de Mal kan je tegelijk de oortjes eraf snijden
en meerdere lagen stof tegelijk.
Agnes gebruik ook een
draaiende mat en een speciaal voor
rechts of links handige rolmes.
Die draaiende mat komt een keer
op mijn wenslijstje.
Natuurlijk heb ik wat stof erbij gekocht;
want ik ben bezig om met de naaimachine
zoveel mogelijk AFFO's te maken.
Helaas ben ik nog geen ster met onze foto camera
maar er komt een keer wat foto's erbij van mijn werkjes.
Agnes heb ik eerder ontmoet op een
Bee avond in Lent.Daar heeft ze met
haar winkel gestaan. http://www.minewood.nl/

Er was ook een dame die ik al eerder op verschillende Quilt bijeenkomsten heb gezien. Leuk die ontmoetingen.

Wil nu direkt aan de slag maar maak
toch eerst mijn Zandloperquilt af.
Nog even doorquilten op de nieuwe Bernina pff pff.
Heb het ook gesandwich met die twee latten (zie vorige bericht van Rini)
Heb hiernee al eerdere goede resultaten gehad.
tot de volgende M&M
Carla
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten