zondag 13 november 2016

KENNISMAKEN MET MIMY

Het is al een tijdje geleden dat we dit item hebben over onze leden...
Dit keer is het Mimy die 3 jaar geleden bij onze Bee aanschoof.
In het verleden was ze werkzaam geweest als coupeuse en later gaf ze ook thuis naailessen.
Daarnaast had ze veel hobby's ; weven - spinnen - stofverven - vilten en met veel verschillende materialen geknutseld.


Het spelen met stoffen heeft toch haar voorkeur en Het Quilten begon met
een oude boek over Lapjeswerk  en nu met het boek van Sarah Fielke 

Zeker 25 jaar gelden gemaakt voor haar zoon


een boxkleed voor de kleinkind met LogCabin in een Twist
Het werken met Quiltstoffen begon haar voorkeur te krijgen sommige stofjes koopt ze via Facebook en dan is het veel voordeliger ....Vele quiltdekens zijn al weggegeven


Kleine Quiltjes met verschillende technieken maakt ze ook graag en het past in het huisje..
Ze heeft inmiddels al drie naaiplekken en nog wil ze zich verder ontwikkelen met bv. een cursus bij Alie de Boer met Gellyprinting
Hier is ze nu mee bezig een toekomstige Tafelloper en ze gaat heel secuur te werk
Met de nieuwe stofjes gaat ze het patroon met huisjes van Shabby maken met veel applicaties


Met deze Kerst mannetje van 15 x 15 cm
eindig ik het interview en bedankt Mimy
voor je Tijd......







1 opmerking:

  1. Was heel gezellig met Carla en ik geniet inderdaad iedere dag met het quilten.
    En het stoeltje zitten nu onze kleinkinderen op. Het stoeltje gemaakt door mijn vader en ik het het bekleed het is 40 jaar oud.
    Ik zie jullie allemaal weer gezellig op de Bee in Bennekom ik kijk daar iedere maand naar uit.
    Groetjes mimy

    BeantwoordenVerwijderen