maandag 6 juni 2011

Maandag 6 juni 2011 de laatste Bee voor de zomerstop .

De opkomst was kleiner dan gebruikelijk door de quiltsters die al met vakantie zijn gegaan .
Maar het was een heel andere Bee , eerst wat algemeen gepraat , o.a. over
dit Blog , dat het leuker is als het door meerderen gedragen wordt .
Carla zal * het recept * gaan doorsturen .
Dan kan degene die er een half uur voor vrij maakt , het rustig  gaan proberen.
En lieve mensen , als je vastloopt mail me dan , wie weet kan ik je over het dooie punt halen !
                                             Na afloop gingen we met z'n allen op de foto .
                                             En kregen Carla en Marijke een bloemetje
                                               voor het organiseren  en het
                                                  voorbereiden van alles !

Wat we in die tussentijd deden ?
Eigenlijk 2 spellen : voor het eerste kregen we een vel papier met daarop de afbeeldingen van
16 blokken en de namen van de blokken er boven verzameld .
Wij moesten de namem bij de afbeeldingen zetten .
Dat werd gecorrigeerd en later bekend gemaakt hoeveel je er goed had . Iedereeen was zoveel winnaar dat zij een cadeautej uit mocht zoeken , die er lagen .
Het tweede was blokken bongo . Waarvan ik denk dat velen onder jullie dat kennen.
Ook daarbij viel iedereen in de prijzen !
Alles bij elkaar was het gewoon héél leuk , goed en gezellig .
Dus ook via ons aller blog , nogmaals onze hartelijke dank aan Carla en Marijke .
Met groetjes van Rini.

2 opmerkingen:

  1. Volgens mij hebben jullie een hele gezellige middag gehad. Als mijn gezondheid het toelaat kom ik zeker in het volgend seizoen langs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt Rini,en ook voor jouw bijdrage.
    De foto's zijn geweldig.
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen