maandag 14 november 2011

Vandaag Quilt Bee van * de Valleilappers *.

Een flink aantal Valleilappers waren weer present...........fijn en gezellig ..........je klets maar tegen iedereen aan waar je toevallig terecht komt of naar toe loopt .
Of je ze nu wel of niet bij naam kent ........kletsen , vragen , bewonderen enz.


Deze maakte Hester voor haar kleinkind . Móói van kleur hè?

Er waren heel wat quilts om te laten zien en ieder vloog er dan ook op af , de eerste 20 min . zit niemand kun je wel zeggen !

Zodoende kreeg ik veel te fotograferen !


Dit is een werkstuk van Henny , de gekleurde delen zijn geappliceerd .
Ik heb me ingehouden , want ik had hem het liefst ingepikt !


Deze maakten Marijke en Carla , en diende tevens om ons voor te doen hoe je in je eentje  met
behulp van 2 latten , een * top * kunt sandwichen .


Gevaarloos zacht speelgoed voor in de box . Beeldig !


              Dit is allemaal geappliceerd , als ik het goed heb onthouden (!) , op de naaimachine . 
                                                                               

Ontroerend toch deze aandacht ?
Wij quiltsters blijven In om iets te leren over ons aller hobby.....


We blijven ook bezig !
Ook met Grandmother's Flower Garden in mini formaat!
Ze is voorlopig niet klaar denk ik !

                                                                              










3 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende quilts en wat een fijne dag zo allemaal bij elkaar
    Groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat was er veel te zien en te horen.
    Ik heb zeker de helft ervan niet bekeken.....
    Jouw uitleg van het gebruik van deze blog is DUIDELIJK hoor Rini,

    tot december dan maar.....
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. marlene de Koning-Aarts17 november 2011 om 20:39

    Dames,

    Ik heb het nu geprobeerd om te reageren.
    Rini hartelijk bedankt voor de uitleg!
    Hoop dat we weer een goed gezellige seizoen tegemoet gaan

    BeantwoordenVerwijderen